Dagar i Göteborg

Hej! Igår hade vi utvecklingsdag med jobbet i Göteborg, var en supermysig dag med ett par föreläsningar, massa smaskig mat och skratt. Jag har väldigt härliga kollegor! Kom hem runt 22 efter att vi varit ute och ätit på kvällen. Jag fick en tågbiljett av jobbet som jag åkte på till gbg igår och den höll ändå tills ikväll så jag skrev till mamma när jag kommit hem från utvecklingsdagen igår och frågade om vi inte skulle dra till gbg idag också och hon tyckte det lät jättebra. Så idag har vi göttat oss värmen och shoppat loss, köpte massa fint. Riktigt härliga dagar har det varit! I veckan som kommer är det jobb måndag till torsdag och någon dag i veckan ska jag och Tobi på dejt, vi försöker få in dejter här och där för att komma ifrån vardagen. Blir nog att äta ute och gå på bio då vi båda älskar film, hoppas det går någon bra skräckis! Ha det braaaa!

Allmänt | |
Upp