Punka

Hejhej! Igår efter jobbet åkte jag glatt hemåt men när jag var på stallbackabron vid Överby hände något.. Det började låta som fan från ett bakdäck och jag körde i snigelfart av bron. Hade fått punka huhuh... Men jag ringde min lillebror som lugnade ner mig och påminde mig om att de flesta bilar har ett reservdäck och det hade ju min också som tur var haha! Så jag bytte däcket själv och kunde sedan rulla hemåt igen. Som tur var hade Tobias fixat mat och chokladbollar till mig när jag kom hem så kvällen slutade bra ändå haha. Jobbar dag idag och tänkte gå hem lite tidigare för min älskling och jag ska ju på date ikväll, jag har önskat thaimat och skräckfilm i Vänersborg så det får det bli. Mysigt och lagom för en tisdagkväll!

En ny version av bilden, tycker att den är så fin faktiskt! Måste beställa förstoring på den!
Allmänt | |
Upp